Blue Mountains

22 juni 2017 - Blue Mountains National Park, Australië

Op dinsdag toen we aankwamen meteen maar doorgelopen naar het uitzichtpunt wat je altijd op foto's ziet;  the three sisters.

In het echt is het natuurlijk veel mooier! Is ook echt zo!

De foto's moeten het verhaal maar vertellen.

Als het lukt om de foto's te uploaden, bedenk dan dat ze van telefoonkwaliteit zijn.

Op woensdag hebben we in dit deel van de Blue Mountains een wandeling gemaakt, heel afwisselend, van oerwoud naar vergezichten, watervallen en veel trappen up and down. Ik voelde het vandaag wel in mijn benen.

Vandaag hebben we in Blackheath gewandeld, ook heel mooi, meer subtropisch regenwoud met heel veel varens.

Leuk was nog dat er vandaag een in Singapore wonende Indier met ons is meegelopen, hij was ook de weg aan het zoeken en toen zijn we samen gegaan.

En in de hostel kwamen we de eerste Nederlander tegen, hij had een jas aan met ' waddenvereniging' er op, dat zei genoeg!

Hij is met ons meegegaan naar een restaurant om samen wat te eten, ook leuk!

Het weer zat mee, de hele dag heel zonnig, in de zon heerlijk warm, in de schaduw kon je wel een jasje aan. Maar heerlijk wandelweer.

Morgen staat er nog een wandeling op het programma: wentworth falls, categorie zwaar.nu wat rust aan de beentjes geven!

Tot over een paar dagen.

1. Diana van Cuijk:
    22 juni 2017
    Zo te horen veel wandelen en weinig shoppen!!! Is ook een prachtige natuur daar. Erg fijn dat het weer mooi is. Hier is het veel te warm om iets te doen.
  2. Bea:
    23 juni 2017
    Je kunt hier wel shoppen hoor, maar dat is niet aan Pim besteed en aan mij ook niet zo!. We hebben geshopt bij Coles ( zeg maar de AH) voor het avondeten. Dat vond ik ook leuk. En we zijn bij een goed bekend staande bakker geweest, een heel lekker gebakje gekocht! Kon wel weer na 10 km lopen met veel dalen en vooral stijgen.
  3. Paulien:
    23 juni 2017
    Zo lekker sportief bezig en ondertussen heel wat moois gezien. Ik ben bijna jaloers op jullie. Geniet lekker en samen eten koken is toch ook fijn. Leuk dat je op deze manier mensen leert kennen. Hele mooie foto,s ben benieuwd naar de rest succes en ook nog heel veel plezier toegewenst Gr.
  4. Claudette:
    23 juni 2017
    Hey Bea, leuk om jouw reisverhaal te lezen, mooie foto's ook. Geniet er nog lekker van!
    Groetjes Claudette x
  5. Pauline en Peter:
    Hoi Bea,
    Vandaag pas voor het eerst je reisverslag gelezen. Leuk hoor! Fijn dat ik zo een beetje mee mag op je mooie reis! Geniet er maar van samen met Pim!
    xxx Pauline
  6. Dorien:
    hoi Bea
    leuk om jullie zo te volgen in dit prachtige land en
    wat speciaal om samen met Pim deze reis te beleven! geniet ervan samen!
    gr Dorien
  7. Evert:
    24 juni 2017
    Even een mini-reactie om aan te tonen dat je verhalen nog steeds gelezen worden.
    Veel groetjes, ook aan Pim.
  8. Bea:
    25 juni 2017
    Hallo allemaal, leuk dat ik zoveel volgers heb, ik zal eens denken over een twitter account
    Bedankt voor de reacties!
  9. Marieke Smelt:
    27 juni 2017
    Prachtige fotos Bea, en wat heb je in korte tijd al veel gedaan!!! Groetjes
  10. Frans en Marijke Sessink:
    28 juni 2017
    We leven met jullie mee, Bea en Pim! En met Hein ook natuurlijk!