Litchfield park 2

3 juli 2017 - Batchelor, Australië

Op 3 juli, watervallendag in litchfield park.
Litchfield is een ander groot natuurreservaat in northern territory.
Ook hier weer veel savannelandschap met termieten , licht glooiend en veel watervallen.
Die zijn ooit ontstaan uit het plateau van rotsen.
De allermooiste waren de Wangi falls, waterstromen uit een grote hoge rode rots en daarvoor een enorme poel waar gezwommen kon worden. Daar omheen dan nog tropisch regenwoud, echt een plaatje.
Uiteindelijk hebben wij gezwommen bij de Florence falls, ook heel lekker. ' s middags wordt het echt wel warm, zeg maar gerust heet en dan is wat water lekker verkoelend.
Voor het eten van vanavond stelde ik voor om maar eens wat magnetron aaltijden op te warmen, maar dat vond Pim echt niet kunnen. Dat hoort niet bij vakantie en eigenlijk sowieso niet!!
Oké, dan ben ik snel over te halen , heerlijk gegeten bij het motel in Batchelor.
In de auto hebben we naar Pim's muziek geluisterd, op mijn telefoon staat ( nog) niks, ik beheers dat vak nog niet zo goed. Verrassend mag ik wel zeggen. 80 % van Pim zijn muziek zou ik zo op mijn telefoon willen, leuk. Had ik niet verwacht.
Vroeger draaiden we elpees en dan kon iedereen in huis meegenieten ( of niet ) van je muziekkeuze, maar tegenwoordig met telefoons en oortjes hoor je niets. Aan de ene kant ook fijn, als de muziek niet goed is, aan de andere kant weet je dan ook minder van de muzieksmaak van je kinderen.

1. Marieke:
    6 juli 2017
    Wat heerlijk! Dat samen zijn- >onbetaalbaar...