Sydney

18 juni 2017 - Sydney, Australië

Hallo, hallo, nog even tijd maken voor een update! Samenvatting: de reis is heel goed verlopen, weinig last van jet-lag, pim is ook in sydney aangkomen en het is hier leuk en mooi, net vakantie!

De vliegreis.

Van schiphol naar singapore, zo' 13 uur vliegen denk ik, met het tijdsverschil mee, kwam ik op vrijdag 16 juni rond 5.30 uur aan. Het ging best snel, films gekeken, muziek geluisterd en begonnen aan het boek van fausto brizzi, 100 gelukkige dagen. ( nu uit, daarom pas zo laat dit verhaal) Ik had gezelschap van twee jongedames uit ierland die naar Ho Chi Min gingen. Het waren zussen en een van de twee had het laatste jaar in wageningen gestudeerd. Aardig gezelschap en ze sliepen ook veel, omdat ze een nachtje hadden overgeslagen.

In Singapore wel een paar uur gewacht, maar ook het overstappen ging prima, achteraf had ik wel de snelle aansluiting kunnen pakken, want het was echt maar 500 meter lopen,

Toen naar sydney! Nu zat ik langs een engels echtpaar dat voor de zesde keer naar Australie ging, zij werkte voor een reisbureau, dat was leuk, maar ook handig, ze gaf me nog wat tips. Ook nog wat geslapen onderweg, zo'n 7 uur vliegen en met het tijdsverschil was het ineens al vrijdagavond toen ik in sydney aankwam. Het bleek mogelijk om een transferbusje te regelen naar de hostel. Dat was erg fijn en er was nog een meisje uit Nieuw Zeeland dat ook dezelde hostel had. Ook met haar kennis gemaakt en de avond verder doorgevracht op het dakterras van het hostel.

Een geweldig uitzicht, maar daarover later meer! Truste!

1. Eva:
    18 juni 2017
    Klinkt goed Bea. Fijn dat de reis goed is verlopen. Genieten!! X
  2. Ingrid:
    18 juni 2017
    globetrotter! Have fun, mate! (Dat moet Australisch klinken )
  3. Marieke Smelt:
    19 juni 2017
    Fijn dat de reis vlot is verlopen. Geniet van de tijd met je zoon en vooral van alle mooie dingen die jullie daar gaan doen! Groetjes
  4. Opa en Oma:
    19 juni 2017
    Hoi Bea en Pim wij hebben je reisblog gelezen ,en zien dat het goed gaat met jullie Geniet er maar van
    want de tijd zal wel vlug gaan Maak er samen
    maar wat moois van. veel plezier samen. Groetjes Opa enOma.
  5. Opa en Oma:
    19 juni 2017
    Hoi Bea enPim Wij hebben je reisblog gelezen en zien dat het goed gaat met jullie
    Probbeer er maar iets moois van te maken en te genieten Groetjes Opa en oMA.

nt
  6. Chantal:
    19 juni 2017
    Klinkt allemaal goed bea. Doe Pim de groetjes en geniet ervan:)
  7. Evert:
    Hoi Bea en Pim,
    Fijn om te lezen dat alles lekker loopt. Houden zo, en fijne weken toegewenst.
    Ben een beetje jaloers op jullie weer, lekker fris. Hier was het vandaag heet, 32 graden, het nationaal hitteplan is geactiveerd, echt waar...
    Veel groetjes!
  8. Marieke:
    Zo verschrikkelijk gaaf!
    En zooo ver weg
    Geniet van t daar zijn
    En van elkaar, is toch ook bijzonder.
    Lieve groet Marieke
  9. Bea:
    20 juni 2017
    Alle volgers, bedankt voor jullie reacties, leuk om te lezen, allemaal de groetjes.
  10. Hans Baken:
    20 juni 2017
    Hoi Bea. Ben even bij Hein geweest, ook hij maakt het goed, vertelde over je reis en dat alles goed verlopen is. Geniet van het samen zijn en van alle dingen die je daar te zien krijgt. De dierenwereld is daar ook heel bijzonder en zoals je al vertelde die kaketoe"s met hun gekrijs, neem alles goed in je op, want zoals mijn colega zij toen we daar waren , voordat je het weet is het geschiedenis. Genieten dus, groetjes Hans.