Nog een keer sydney

21 juni 2017 - Blue Mountains National Park, Australië

Na de wandeling in Harbour National park gingen we op zoek naar de volgende overnachtingsplek. Even nog de bagage ophalen bij de vorige en dan door.o ja, de laptoptas was kapot. Touw gekocht en opgelost!

Deze keer kwamen we echt in de binnenstad uit, druk, veel auto's, veel bussen, treinen en alle supermarkten lijken hier onder de grond te zitten!

In de avond rondje door Chinatown gemaakt en daar ook wat ( lekker) gegeten.

Het hostel van deze keer was oud, kleine kamer met stapelbed, ongezellig, maar toch te doen. De prijs was er ook naar. Na 8 uur slapen , een ontbijtje en een ( boven verwachting) goede douche toch weer verder.

Lopen naar centraal station voor de reis naar Blue mountains. Prima te doen, twee uur in de trein. Zittend in de trein kon ik mijn ogen bijna niet open houden, toch nog jet- lag misschien?

Door naar volgende hostel in Katoomba. Een prima hostel deze keer. Kleinschalig, ik geloof dat we nu maar met twee andere gasten zijn.

Goed vertoeven hier in de avond en overdag erop uit.

Morgen meer over de Blue Mountains!

1. Marieke Smelt:
    21 juni 2017
    Fijn dat het goed vertoeven is daar! Maak maar veel mooie fotos.
    Ben benieuwd naar je ervaringen in de prachtige Blue Mountains!
  2. Sandra Schoenmakers:
    Klinkt goed Bea! Geniet er nog van! Tot over een paar weekjes! x
  3. Diana van Cuijk:
    21 juni 2017
    Kan best een jetlag zijn. Zo te zien wel. Geniet van al het moois en we zien vast wel een keer die prachtige foto's.
  4. Bianca Steenman:
    22 juni 2017
    Gaaf wat je nu allemaal mee maakt!
    Lekker genieten nog :-)
  5. Marieke:
    23 juni 2017
    Wouw, echt niet normaal dat uitzicht! En vrouwke ge ziet er idd een bietje muug uit.
    Maar als ik hoor dat je lekker 8 uur in een Hostel in een stapelbedje slaapt.. komt t allemaal goed!
    Geniet en sla zoveel mogelijk indrukken op, t verwerken komt toch pas later........